۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری کلاس های اخلاق در کانون فرهنگی هنری محراب مرزبن

حسین بذرافشان، مدیر کانون فرهنگی هنری محراب روستای مرزبن آزادشهر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان  اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری محراب روستای مرزبن، مسجد را سنگر خود قرار داده و با ادامه کلاس های اخلاق و بصیرت خود در این مکان مقدس، روح بچه های کانونی را با یاری حق تعالی و برگزاری اینچنین کلاس ها صیقل داده تا بتواند با یک روحیه قوی به مراتب بالا دستیابی پیدا کنند.


وی با بیان اینکه این کلاس ها همچون کلاس های سنوات گذشته در شب های جمعه برگزار می شود، افزود: با برگزاری چنین کلاس های خودشناسی، انسان از حصار کوچک تن می گذرد و به دنیای حقیقی می رسد.

بذرافشان تصریح کرد: اگر ما بتوانیم قسمت کوچکی از دنیای ماورایی را با استفاده از خودشناسی و خداشناسی درک کنیم دیگر دلمان به این دنیا وابسته نمی شود و هوای عالم بالا را می کند و بالطبع برای رسیدن به آن دنیا و درک لذت های آن تلاش می کند.

وی ادامه داد: کانونی ها با شرکت در این کلاس ها، همانند کسانی خواهند بود که از شوق سفری که در پیش دارند از مدت ها قبل تدارک آن را می بینند و هر لحظه که به زمان مسافرت نزدیکتر می شوند شاداب تر می شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری محراب روستای مرزبن آزادشهر اظهارداشت: این کلاس ها با برنامه ریزی ها و استفاده ازاساتیدی همچون سعید بذرافشان و احمد بذرافشان برگزار شد و اعضای این کانون با حضور خود نهایت استفاده را، از آن بردند.

منبع : ghatreh.com

مطالب مرتبط

نقد و نظر کاربران

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.