۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

مبارزه با ویروس کرونا در روستای مرزبن

ضدعفونی ، روستای مرزبن

مبارزه با ویروس کرونا در روستای مرزبن

ویروس کرونا میهمانی ناخوانده بود که پس از شیوع در چین به تمام دنیا از جمله ایران منتقل شد و تعداد زیادی از هموطنان ما را مبتلا کرد و عده زیادی را هم به کام مرگ کشاند.

مردم فهیم روستای مرزبن نیز مانند تمام نقاط ایران اقداماتی را جهت مقابله با گسترش این ویروس انجام داده اند. علیرغم  همزمانی عید باستانی نوروز در ایران با شیوع این بیماری اهالی روستای مرزبن بر اساس دستورات پزشکان و کادر درمانی از دید و بازدید نوروز خودداری کرده و اقدامات مناسبی را اجرا کردند.

یکی از اقدامات خوب در این راستا که با همت شورا و دهیاری روستای مرزبن به جهت مقابله با کرونا در روستا صورت گرفت ضد عفونی معابر ، حیاط منازل اهالی و اماکن عمومی بود که قابل تقدیر است.

اهالی روستای مرزبن که در کارهای خیر همیشه حضور فعال داشته اند با کمک مالی مردمی اقدام به خرید دستگاه تب سنج لیزری و وسایل مورد نیاز نموده و با برپایی چادر و ایست و بازرسی سلامت با همکاری داوطلبانه جوانان روستای مرزبن اقدامات مناسبی را برای جلوگیری از ورود کرونا به روستای مرزبن انجام داده اند.

ضدعفونی ، روستای مرزبن

گالری تصاویر مقابله با کرونا ویروس

با توجه به مشکلات بوجود آمده در کشور توصیه می گردد با همکاری هم و خودداری از تردد های غیر ضروری و ماندن در منزل هر چه سریعتر بتوانیم بر این ویروس پیروز شویم.

از همه کسانی که در این امر خیر به هر نحوی همکاری داشته اند متشکریم.

#در_خانه_ می_مانیم

#سیزده_بدر_در_خانه_می_مانیم

 

مطالب مرتبط

نقد و نظر کاربران

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.